BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | PRA | ZOP | PIN | USC | SM | OSP | ZOI | BAK
RZKO
RZKO
Wydział Organizacyjny
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
e-mail: wor@umig.naklo.pl
Sekretarz: Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
pokój 12
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl
Dyrektor Wydziału: Emilia Cybulska
tel. 52 3867 916
pokój 27
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Kadry:
tel. 52 3867 915
Anna Nelka
Wioleta Szpechcińska-Kakuszke
pokój 25
Promocja:
Tomasz Rogacki
Szymon Niemczewski
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
e-mail: wor@umig.naklo.pl
Sekretarz: Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
pokój 12
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl
Dyrektor Wydziału: Emilia Cybulska
tel. 52 3867 916
pokój 27
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Kadry:
tel. 52 3867 915
Anna Nelka
Wioleta Szpechcińska-Kakuszke
pokój 25
Promocja:
Tomasz Rogacki
Szymon Niemczewski
Karol Maliński
tel. 52 3867 969
pokój 28
pokój 28
Sprawy Organizacyjne:
Oskar Kałużny
Marcin Kołaczek
tel: 52 3867 914
pokój 27
Oskar Kałużny
Marcin Kołaczek
tel: 52 3867 914
pokój 27
Sekretariat:
Anna Wolska
Wioletta Janikowska
tel: 52 3867 901
pokój 11
Biuro Rady Miejskiej:
Monika Rzeszut
tel: 52 3867 907
pokój 23
Anna Wolska
Wioletta Janikowska
tel: 52 3867 901
pokój 11
Biuro Rady Miejskiej:
Monika Rzeszut
tel: 52 3867 907
pokój 23
Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:
- zapewnienie właściwych warunków materialno-technicznych pracy Burmistrzowi, Radzie Miejskiej i pracownikom Urzędu w wykonywaniu zadań, jak również dbałość o estetykę siedziby Urzędu;
- współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu;
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu;
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz pełnomocnictw, upoważnień i zaświadczeń udzielonych przez Burmistrza;
- nadzorowanie stosowania przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
- opracowywanie projektów zmian do statutu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią;
- prowadzenie systemu szkolenia pracowników;
- współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów;
- opracowywanie sprawozdań dla Rady Miejskiej z działalności Burmistrza we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- wykonywanie zadań bhp i z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej w Urzędzie;
- prowadzenie Centralnego Rejestru Umów;
- współpraca z Wydziałem Finansowym dotycząca realizacji wydatków i dochodów z zakresu administracji;
- promowanie potencjału gospodarczego oraz inwestycji gminnych;
- projektowanie i nadzór nad realizacją przedsięwzięć dotyczących promocji Gminy;
- opracowywanie materiałów promocyjnych (wydawnictwa, informatory, gadżety itp.);
- organizowanie i współorganizowanie imprez promujących Gminę;
- współdziałanie z dyrektorami placówek kultury i sportu, stowarzyszeniami i innymi podmiotami działającymi na rzecz kultury i sportu w Gminie;
- gromadzenie, przetwarzanie i udostępnienie informacji na portalu internetowym Miasta i Gminy;
- prowadzenie spraw związanych z kontaktami Gminy z zagranicą;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy przy opracowywaniu dokumentów strategicznych dla rozwoju Gminy;
- współpraca z przedsiębiorcami z terenu Gminy, w tym prowadzenie bazy danych o przedsiębiorstwach (profil, zakres działania) z terenu Gminy;
- prowadzenie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza;
- prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury;
- prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteki Urzędu;
- zarządzanie budynkami Urzędu
- przygotowanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej;
- przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu;
- archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie;
- współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.
Sekretariat Burmistrza
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
Anna Wolska
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
Anna Wolska
Wioletta Janikowska
tel.: 52 3867 901
fax: 52 3867 902
fax: 52 3867 902
Do zakresu działania Sekretariatu należy:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa Burmistrza i Zastępców Burmistrza;
2) współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza;
3) koordynowanie spraw związanych z patronatem Burmistrza oraz udziałem Burmistrza w Komitecie Honorowym;
4) obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji;
- przygotowywanie materiałów na sesję Rady Miejskiej i posiedzenia komisji Rady Miejskiej,
- protokołowanie posiedzeń Rady Miejskiej,
- przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi,
- przekazywanie wniosków Komisji Rady Miejskiej do merytorycznego rozpatrzenia oraz nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na wnioski,
- prowadzenie rejestru uchwał i obwieszczeń Rady Miejskiej i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji oraz ich publikacja,
- prowadzenie Rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej,
- przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
5) organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
6) organizacja wyborów ławników sądowych.
Do podstawowych zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:
Biuro Rady Miejskiej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią,
Monika Rzeszut
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią,
Monika Rzeszut
Do podstawowych zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjno – biurowa Rady i jej komisji
- gromadzenie materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji;
- protokołowanie posiedzeń Rady;
- przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi;
- prowadzenie rejestru uchwał Rady i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji;
- prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego oraz ich publikacja;
- prowadzenie rejestru skarg kierowanych do Rady;
- kierowanie uchwał Rady do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
- organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
- organizacja wyborów ławników sądowych.
metryczka
Wytworzył: UMiG (12 sierpnia 2011)
Opublikował: Krzysztof Haberski (12 sierpnia 2011, 11:24:28)
Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (18 listopada 2019, 10:33:44)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 21155