w sprawie zmieniającej uchwałę Nr 20/IX/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych Miasta i Gminy w 2002 r.

w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie zmieniające uchwałę Nr XLV/524/2001 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie zmieniająca uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym

w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych i kasie, znaków skarbowych, druków ścisłego zarachowania w Urzędzie oraz gruntów i materiałów

w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania problemów Alkoholowych

w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią

w sprawie zmieniające uchwałę Nr XLV/524/2001 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią w sprawie uchylenia budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu Sekretariatu Burmistrza Miasta i Gminy

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu gabinecie Zastępcy Burmistrza

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu gabinecie Burmistrza

w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym

w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w zapytaniu o cenę

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej w Biurze Rady Miejskiej

w sprawie restrukturyzacji elementów systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz wykrywania skażeń na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią

w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym