w sprawie zmieniającej uchwałę Nr 20/IX/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych Miasta i Gminy w 2002 r.
w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie zmieniające uchwałę Nr XLV/524/2001 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie zmieniająca uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych i kasie, znaków skarbowych, druków ścisłego zarachowania w Urzędzie oraz gruntów i materiałów
w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania problemów Alkoholowych
w sprawie zmieniające uchwałę Nr 04/III/2002 Zarządu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie opracowania układu wykonawczego budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią
w sprawie zmieniające uchwałę Nr XLV/524/2001 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią w sprawie uchylenia budżetu Miasta i Gminy na 2002 rok
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu Sekretariatu Burmistrza Miasta i Gminy
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu gabinecie Zastępcy Burmistrza
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu gabinecie Burmistrza
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w zapytaniu o cenę
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej w Biurze Rady Miejskiej
w sprawie restrukturyzacji elementów systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz wykrywania skażeń na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dla oceny i przedstawienia Burmistrzowi propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym