BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | PRA | ZOP | PIN | USC | SM | OSP | ZOI | BAK
RZKO
RZKO
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
pokój 13
e-mail: wks@umig.naklo.pl
ochrona.srodowiska@umig.naklo.pl
Dyrektor Wydziału: Anna Nowak
tel. 52 3867 972
e-mail: nowak.anna@umig.naklo.pl
Radosław Sztubiński - Inspektor ds. ochrony środowiska 52 3867 973
Tomasz Bembnista - Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku, cmentarzy komunalnych, miejsc pamięci narodowej oraz cmentarnictwa wojennego 52 3867 976
Ewelina Szmaglińska - Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku oraz gospodarki odpadami 52 3867 975
Piotr Domżalski (Dariusz Kołaczek) - Inspektor ds. ochrony przyrody, zieleni i leśnictwa oraz opieki nad bezdomnymi zwierzętami: 52 3867 974
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
pokój 13
e-mail: wks@umig.naklo.pl
ochrona.srodowiska@umig.naklo.pl
Dyrektor Wydziału: Anna Nowak
tel. 52 3867 972
e-mail: nowak.anna@umig.naklo.pl
Radosław Sztubiński - Inspektor ds. ochrony środowiska 52 3867 973
Tomasz Bembnista - Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku, cmentarzy komunalnych, miejsc pamięci narodowej oraz cmentarnictwa wojennego 52 3867 976
Ewelina Szmaglińska - Inspektor ds. utrzymania czystości i porządku oraz gospodarki odpadami 52 3867 975
Piotr Domżalski (Dariusz Kołaczek) - Inspektor ds. ochrony przyrody, zieleni i leśnictwa oraz opieki nad bezdomnymi zwierzętami: 52 3867 974
Do podstawowego zakresu działania Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska należy:
1. W zakresie gospodarki komunalnej:
- prowadzenie zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w Gminie,
- nadzór nad prowadzeniem zadań związanych z targowiskami, składowiskami odpadów komunalnych oraz szaletami publicznymi,
- realizacja zadań Gminy związanych z ochroną zwierząt, w tym współpraca ze Strażą Miejską w zakresie opieki i postępowania z bezdomnymi zwierzętami,
- realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących infrastruktury informacji przestrzennej w części dotyczącej wydziału;
2. W zakresie ochrony środowiska i zieleni:
- prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających informację o środowisku i jego ochronie oraz udostępnianie informacji o środowisku,
- prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
- prowadzenie spraw w zakresie programów dofinansowania kosztów inwestycji dotyczących ochrony środowiska,
- prowadzenie spraw w zakresie planowania wpływów i wydatków związanych z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i gospodarki wodnej,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa geologicznego i górniczego, o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za ich samowolne usuwanie,
- tworzenie nowych i utrzymywanie w należytym stanie istniejących gminnych terenów zieleni i zadrzewień,
- realizacja zadań Gminy w zakresie leśnictwa i łowiectwa,
- prowadzenie spraw w zakresie sporządzania, raportowania planów i programów dotyczących ochrony środowiska, gospodarki odpadami komunalnymi,
- administracja i utrzymanie form ochrony przyrody;
3. Realizacja zadań wynikających z Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych;
4. Realizacja zadań Gminy wynikających z przepisów ustawowych dotyczących cmentarzy i chowania zmarłych;
5. Realizacja zadań Gminy wynikających z przepisów ustawowych dotyczących grobów i cmentarzy wojennych, w szczególności organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami wojennymi - po powierzeniu przez Wojewodę;
6. Realizacja zadań Gminy wynikających z przepisów ustawowych dotyczących Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa;
7. Wykonywanie zadań związanych z nadzorem właścicielskim w zakresie działalności spółek, których udziałowcem jest Gmina.
metryczka
Wytworzył: UMiG (12 sierpnia 2011)
Opublikował: Krzysztof Haberski (12 sierpnia 2011, 12:32:25)
Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (14 stycznia 2020, 08:52:40)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 32237