zamówienie na:

Wymiana nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Ks. P. Skargi 7a na działkach Nr 1862/1 i 1881/3 w Nakle nad Notecią

zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o.
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: n.d.
wartość: n.d.
termin składania ofert: 24 maja 2016  11:00
wynik postępowania: Wybór najkorzystniejszej oferty 




Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią, działając 
w imieniu i na rzecz Gminy Nakło nad Notecią,
zaprasza
do złożenia oferty w rozpoznaniu cenowym na
wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Ks. P. Skargi 7a na działkach Nr 1862/1 i 1881/3 w Nakle nad Notecią


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki [pobierz] (5491kB) pdf


W związku z zaistniałą omyłką pisarską w wyżej załączonej SIWZ, Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością niniejszym wyjaśnia, że termin składania ofert upływa dnia 24 maja 2016 r., o godz. 11.00, z kolei zaś ich otwarcie nastąpi w dniu 24 maja 2016 r., o godz. 11.15.

Wybór najkorzystniejszej oferty (626kB) pdf

metryczka


Opublikował: Monika Sołdyga (16 maja 2016, 14:07:28)

Ostatnia zmiana: Monika Sołdyga (1 lipca 2016, 14:27:32)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 408