BOM | WOR | WSO | WFB | WRN | WKŚ | WI | RGP | ZID | ZP | PRA | ZOP | PIN | USC | SM | OSP | ZOI | BAK
RZKO

Wydział Organizacyjny

Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

e-mail: wor@umig.naklo.pl

Sekretarz: Krzysztof Kopiszka
tel. 52 3867 905
pokój 12
e-mail: sekretarz@umig.naklo.pl

Dyrektor Wydziału:  Emilia Cybulska
tel. 52 3867 916
pokój 27
e-mail: cybulska.emilia@umig.naklo.pl

Kadry:
tel. 52 3867 915
Anna Nelka
Wioleta Szpechcińska-Kakuszke
pokój 25

Promocja:
Tomasz Rogacki
Szymon Niemczewski
Karol Maliński
tel. 52 3867 969
pokój 28

Sprawy Organizacyjne:
Oskar Kałużny
Marcin Kołaczek
tel: 52 3867 914
pokój 27

Sekretariat:
Anna Wolska
Wioletta Janikowska
tel: 52 3867 901
pokój 11

Biuro Rady Miejskiej:
Monika Rzeszut
tel: 52 3867 907
pokój 23




Do podstawowego zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:

    • zapewnienie właściwych warunków materialno-technicznych pracy Burmistrzowi, Radzie Miejskiej i pracownikom Urzędu w wykonywaniu zadań, jak również dbałość o estetykę siedziby Urzędu; 
    • współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza; 
    • przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu; 
    • prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu; 
    • prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz pełnomocnictw, upoważnień i zaświadczeń udzielonych przez Burmistrza; 
    • nadzorowanie stosowania przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie; 
    • opracowywanie projektów zmian do statutu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; 
    • prowadzenie systemu szkolenia pracowników; 
    • współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów; 
    • opracowywanie sprawozdań dla Rady Miejskiej z działalności Burmistrza we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy; 
    • wykonywanie zadań bhp i z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej w Urzędzie; 
    • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów; 
    • współpraca z Wydziałem Finansowym dotycząca realizacji wydatków i dochodów z zakresu administracji; 
    • promowanie potencjału gospodarczego oraz inwestycji gminnych; 
    • projektowanie i nadzór nad realizacją przedsięwzięć dotyczących promocji Gminy; 
    • opracowywanie materiałów promocyjnych (wydawnictwa, informatory, gadżety itp.); 
    • organizowanie i współorganizowanie imprez promujących Gminę; 
    • współdziałanie z dyrektorami placówek kultury i sportu, stowarzyszeniami i innymi podmiotami działającymi na rzecz kultury i sportu w Gminie; 
    • gromadzenie, przetwarzanie i udostępnienie informacji na portalu internetowym Miasta i Gminy; 
    • prowadzenie spraw związanych z kontaktami Gminy z zagranicą; 
    • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy przy opracowywaniu dokumentów strategicznych dla rozwoju Gminy; 
    • współpraca z przedsiębiorcami z terenu Gminy, w tym prowadzenie bazy danych o przedsiębiorstwach (profil, zakres działania) z terenu Gminy; 
    • prowadzenie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza; 
    • prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury; 
    • prowadzenie archiwum zakładowego i biblioteki Urzędu; 
    • zarządzanie budynkami Urzędu
                                                        Kancelaria tajna:
                                                        • przygotowanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej;
                                                        • przekazywanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu;
                                                        • archiwizacja dokumentów niejawnych w Urzędzie;
                                                        • współpraca z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych.



                                                        Sekretariat Burmistrza

                                                        Adres:
                                                        Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
                                                        ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

                                                        Anna Wolska
                                                        Wioletta Janikowska
                                                        pokój 11
                                                        e-mail: sekretariat@umig.naklo.pl
                                                        tel.: 52 3867 901
                                                        fax: 52 3867 902



                                                        Do zakresu działania Sekretariatu należy: 

                                                        1) obsługa kancelaryjno-biurowa Burmistrza i Zastępców Burmistrza; 
                                                        2) współpraca przy organizowaniu obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Burmistrza; 
                                                        3) koordynowanie spraw związanych z patronatem Burmistrza oraz udziałem Burmistrza w Komitecie Honorowym; 
                                                        4) obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji; 
                                                        • przygotowywanie materiałów na sesję Rady Miejskiej i posiedzenia komisji Rady Miejskiej, 
                                                        • protokołowanie posiedzeń Rady Miejskiej, 
                                                        • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi, 
                                                        • przekazywanie wniosków Komisji Rady Miejskiej do merytorycznego rozpatrzenia oraz nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na wnioski, 
                                                        • prowadzenie rejestru uchwał i obwieszczeń Rady Miejskiej i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji oraz ich publikacja, 
                                                        • prowadzenie Rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej, 
                                                        • przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
                                                        5) organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta; 
                                                        6) organizacja wyborów ławników sądowych.




                                                        Biuro Rady Miejskiej

                                                        Adres:
                                                        Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
                                                        ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią,

                                                        Monika Rzeszut
                                                        pokój 23
                                                        e-mail: radamiejska@umig.naklo.pl
                                                        tel.: 52 3867 907



                                                        Do podstawowych zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:

                                                        • obsługa kancelaryjno – biurowa Rady i jej komisji
                                                        • gromadzenie materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji;
                                                        • protokołowanie posiedzeń Rady;
                                                        • przyjmowanie interpelacji, wniosków i zapytań radnych w okresie między sesyjnym oraz przekazywanie ich Burmistrzowi;
                                                        • prowadzenie rejestru uchwał Rady i przechowywanie ich wraz z protokołami z sesji;
                                                        • prowadzenie  rejestru aktów prawa miejscowego oraz ich publikacja;
                                                        • prowadzenie rejestru skarg kierowanych do Rady;
                                                        • kierowanie uchwał Rady do podmiotów odpowiedzialnych za ich wykonanie;
                                                        • organizacja procedury nadawania honorowego obywatelstwa miasta;
                                                        • organizacja wyborów ławników sądowych.

                                                        metryczka


                                                        Wytworzył: UMiG (12 sierpnia 2011)
                                                        Opublikował: Krzysztof Haberski (12 sierpnia 2011, 11:24:28)

                                                        Ostatnia zmiana: Rodryk Szamlewski (18 listopada 2019, 10:33:44)
                                                        Zmieniono: aktualizacja

                                                        rejestr zmian tej informacji »


                                                        Liczba odsłon: 20587